Who Eats Or Drinks While Gaming?

yo si bebo agua con mi primo mientras juegamos
:yum: :yum: :yum: :yum: :yum:

1 Like

tako je! i hvala

2 Likes

:joy:Moi lorsque je joue à mon ordinateur, je bois du Tim Horton (Cappuccino à la vanille Française) lolll :joy:

2 Likes

Yes, people need energy to react quickly when playing for
hours on some long games. But it’s best to pause and take
a rest if hungry. I also like hot chips and crispy chips in packages
@Pobjednica and @UmmTeejay, but not during any game.
Both are too greasy to eat :oil_drum: Oily keyboard!

Energija za budnost djelomično objašnjava kako sam postigao
Top Ten u 48% igara koje odaberem :blush: (Oprostite na mojoj
netočnoj gramatici :laughing:) Dakle, nema jedenja čipsa dok igram

2 Likes

Hola y bienvenidos @Biteluwu :slight_smile: Una insignia de bienvenida para ti he activado

1 Like

Yes, it’s inconvenient to clean up each time. Slippery phones, keyboards, and mouse ruin my progress in a game. So I occasionally snack on unroasted cashews or pumpkin seeds if I feel a bit hungry, but only during games that can be paused, not the ones that don’t have a pause icon

1 Like

Salut et bienvenue @Jojo! Avez-vous une moustache mousseuse? :laughing: Café filtré au goutte-à-goutte je bois parfois pendant un jeu lent. Alors, vous êtes Canadien? Les gens des pays anglophones sont maintenant rares sur ce forum, aussi Canadiens parlant Français. Un badge de bienvenue pour vous J’ai activé

1 Like

Hey @Amaza I am sry for my behavior

da, tvoje ponašanje nije bilo ljepo tho

2 Likes

Bonjour/bonsoir Amaza, pour vous répondre à vos question ; 1* Bein nonnn je n’ai pas et je ne porte pas de moustache, je suis une femme voyons donc lolll ! 2* Eh ouiii je suis effectivement une Canadienne (Québecoise) Beauceronne, pays Français. En passant je vous remercie pour avoir obtenue Un badge. Bonne journée/bonne soirée/bonne semaine et bon jeu ! :wink: :yum:Bisous

1 Like

Sometimes when I’m playing video games I will take a break to eat something like maybe pizza or any other meal I’ve cooked-- but I never do it while I’m in the middle of a game because I don’t like to get grease on the keyboard. I am fine with drinking while playing though.

1 Like

Kao što rekoh, ja jedem nešto poput čipsa ili krekera ali ništa masno. To dovodi do toga da zamažem tipkovnicu jer igram na računalu. Pijem sokove kao redovitu pauzu, ali N-I-K-A-D-A ne jedem usred najnapetijeg dijela igre kada treba dati sve od sebe. :roll_eyes: ali da, slažem se

This topic was automatically closed 10 days after the last reply. New replies are no longer allowed.

Y8 Games