Retrieve account

Como faço para recuperar a conta de EDUBABI do Freefall Tournament antigo?? Eu havia pedido para desativá-la em 25/05/2016 e agora não consigo ativá-la. Como faço para recuperar??

Tente usar o email, alterar a senha.

ela está desativada. Quando a gente pede para desativar, ele colocam como se estivesse com banimento. ´É por isso que eu não consigo acessá-la.

Essa conta foi desativada por FRG, actualmente el joego es de ID.net, complicado será reativá-lo.

Mais eu pedi para desativar antes de mudarem o proprietário. Antes era só mandar um e-mail para Free Ranger Games que eles reativavam, mas agora não consigo falar com ninguém.

Mas eu falei com Free Ranger Games e eles me mandaram encaminhar o pedido para esse e-mail: (Please send your request to the new owners of FFT, freefall@webgroup-limited.com.). Mas só que aqui ninguém responde nada.

tentativas de contatar essas pessoas @Jeremie @Genard em inglês, não Br

o jogo já não que pertence a eles.

What is he saying?

How do I recover the EDUBABI account from the old Freefall Tournament ?? I had requested to disable it on 05/25/2016 and now I can not activate it. How do I recover?

Your welcome.

He played 25/05/2016 FFT last time and he wants to recover acc.

@James_Rz he can’t play on old acc anymore?

@Edubabi contact on e-mail.

What is the other email? If it is for this (freefall@webgroup-limited.com.), I have tried it several times, but no one answers.

On 05/25/2016 I
asked to disable my EDUBABI account from Freefall Tournament to Free
Ranger
Games, but now the owner is another, the Id.net. I would like to know
how to reactivate the account since in the e-mail
(freefall@webgroup-limited.com) nobody answers me ??

He asking by an account deactivation and now that he is back want to play with this account, ‘‘Account deactivation’’ is possible? .-.

Before I
sent an email to (freefall@freerangegames.com) and they reactivated my
account, but now no one even answers me at
(freefall@webgroup-limited.com).

No. Afaik, deactivation leads to deletion. Once u deactivate, ur asking to get deleted. Usually after a month or so after ur deactivation ur account gets dlted.

1 Like

Ty for explain that, i will try to translate this for him^

Tell him stat no one will answer him right now lol.
Its almost 1am and sunday.

sua conta foi excluída do sistema após solicitar a desativação da conta, Descubra um pouco antes de pedir algo.

that’s the problem in south america is saturday 5-8 P.M

Y8 Games